Παράδοση - Επιστροφές

Τρόποι Αποστολής


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ


1. Η εταιρεία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παράδοσης / παραλαβής προϊόντων. Κατά την αίτηση παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε αν επιθυμείτε να σας αποστείλουμε και με ποιο τρόπο τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει ή να τα παραλάβετε από την έδρα μας.


2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής / Αποστολής

i. Για πελάτες με έδρα στην Κομοτηνή η παράδοση θα γίνεται αποκλειστικά στην έδρα μας, όπου θα προσέρχεται ο χρήστης για να παραλάβει την παραγγελία του. Κατ’ εξαίρεση και ανάλογα με την παραγγελία, κατόπιν ειδικής συμφωνίας, σε περιπτώσεις πελατών αποκλειστικά με έδρα στην ευρύτερη περιοχή της Ροδόπη (αν δεν έχουν δικό τους μεταφορέα) θα έχουμε και τη δυνατότητα παράδοσης με δικό μας διανομέα.

ii. Για πελάτες με έδρα εκτός Κομοτηνή η παραγγελία θα δρομολογείται για παράδοση σε διεύθυνση παράδοσης που θα μας δηλώσετε με την υποβολή της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή η παράδοση θα γίνεται με συνεργαζόμενη με τον χρήστη - πελάτη μεταφορική εταιρεία, με χρέωση δική του (παραλήπτη), σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της μεταφορικής εταιρείας που θα επιλέξει ο χρήστης - πελάτης. Η παράδοση τον προϊόντων στην μεταφορική εταιρεία θα γίνεται με διανομέα της εταιρείας μας. Τα προϊόντα θα ταξιδεύουν με μέριμνα, κίνδυνο και για λογαριασμό του χρήστη -αγοραστή.


3. Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη δρομολόγηση της παραγγελίας στον αγοραστή. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ο χρήστης. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας κατά τα αναφερόμενα στα άρθρα 6.5ιι. και 6.12 των όρων χρήσεως της ιστοσελίδας μας. Η εταιρεία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ' άρθρο 524 Α.Κ.. Το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η ΝEOGROSS δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών.


4. Εάν κατά την παράδοση δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση παράδοσης, που οι ίδιοι ορίσατε, για να παραλάβετε το πακέτο σας, ο διανομέας θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας (και εφόσον το υποστηρίζει η συγκεκριμένη εταιρεία Courier). Ο διανομέας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει εκ νέου το προϊόν σύμφωνα με τους όρους έκαστης μεταφορικής εταιρείας, άλλως θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με δική σας ευθύνη και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα.

Σε περίπτωση που έχετε ορίσει στον μεταφορέα σας ως τρόπο παράδοσης του πακέτου την παραλαβή του από την έδρα του μεταφορέα οφείλετε να μεριμνήσετε για την έγκαιρη προσέλευσή σας στην έδρα του μεταφορέα και την παραλαβή του πακέτου.

Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζουμε ότι ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών έχει μετατεθεί στον αγοραστή ήδη από την παράδοση των προϊόντων από εμάς στον μεταφορέα.


5. Εάν το προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο για λόγους ανωτέρας βίας ή τυχηρών για περισσότερες από 30 ημέρες (μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας) όπως όλως ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς λόγω ελλείψεων στην παραγωγή ή αδυναμίας του προμηθευτή, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Αρχικά, θα προτείνεται ένα ίδιο προϊόν ή ένα προϊόν από διαφορετική κατηγορία ή ένα υποκατάστατο προϊόν. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί να προχωρήσει με κάποια άλλη αγορά, θα προσφέρεται πλήρης επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών, ατόκως.